måndag 29 september 2008

Shoppat o altrat

För en tid sen beställde jag lite saker ifrån Slöjddetaljer då de t.o.m. imorgon har fraktfritt om man lägger en order på över 500kr. Jag handlade för 513kr.

  • Basic Grey collection rosa/brunt (hade ju ros/grönt sen innan o bara ÄLSKAR det)
  • Mönstrade band-kit i rosa 5st
  • Stickles i Guld... börjar bli mer o mer förtjust i glittrigt... konstigt nog...
  • Dies från Sizzix pirattema...med 4 olika figurer...
  • Journal & Title penna i blåttsep08

I förrgår hittade jag en box of cards i Karålas blogg, här finns beskrivningen. Ruth har blivit en försökskanin när jag provar nya saker... det blev som en väska jag gjorde o Ruth är GALEN i väskor. Så en "Ruth´s bag" fick det bli. Med lite guldstickles o blommor. Papprena (förutom CS) och bokstäverna kommer från Basic Grey.

Banden på handtagen är självhäftande som jag fick från Annika på kortmakeriet på födelsedagen. Banden som sitter i skarven mellan CS och Basic Grey pappret är oxå självhäftande och inköpt i Ullared. Blev lite gammaldags men jag är toppennöjd... ska göra fler... perfekta presentväskor ju...

alteredbagalteredbag (2)alteredbag (1) 

4 kommentarer:

Milla sa...

Vilken snygg väska du gjort!!! verkligen läcker.. Ruth kommer bli jätteglad.

Ha det så bra

kram kram

lenislenis sa...

Jättesnyggt!

Pippin sa...

Jättehäftig väska! Det där med din förtjusning i glitter nu, kan det ha något att göra med att det börjar närma sig jul? Det påverkar mig i alla fall.
Kram

Inger Hjelm sa...

Hej!
Tack snälla för besöket på min blogg och för din gulliga kommentar jag blev JÄTTEGLAD!
Vilken SUPERFIN VÄSKA den ser faktiskt ut som dom som jag gör vad kul ! Nu har jag lagt ut beskrivning på min blogg hur jag gör mina presentpåsar som jag kallar dom om du är intresserad. Välkommen tillbaka att titta in hos mig hälsningar och kramar från lilla pyssel Inger