onsdag 3 september 2008

Snart födelsedag

Jaa snart fyller jag 24 år! Bara några timmar kvar. Jag är född 02,27 den 4 september 1984.

Ikväll har min pappa, hans sambo Tina, deras hund Ludde och min farmor varit här. Vi åt lite mackor och kaffe och så hade Tina bakat bullar idag, mums. Fick presentkort på 300kr på KappAhl av dom. Jättebra ju.

Igår fick jag ett härligt tjockt kuvert i brevlådan, trodde först att det var från någon i födelsedagsswappen, men det var det inte, det var Ritva på Kortmakeriet som skickat en tredje o sista RAK, denna gången till mig. Ett tjockt kuvert med massa smått o gott i. Jättekul:-) Tack snälla Ritva! I Kuvertet låg också ett kort till min födelsedag, vi har ju en födelsedagslista på kortmakeriet så vi skickar alltid till den som fyller år. Idag fick jag ett kort till ifrån Marianne. Ett superfint! Lite annorlunda var det med motivet inuti kortet. Men jag gillade det skarpt!

Sen är jag ju med i en födelsedagsswapp på Svensk Scrapbooking. Och hittills har jag fått från 6 st. alltså några till att invänta... spännande... men jag har fotat kort och de paket jag fått hittils... Jag mitt ufo blandade dom när jag skulle fota så nu har jag ingen aning vilket kort som hör till vilket paket :-( Men det är såååå svårt att hålla sig från att inte öppna... DET KLIAR I MINA FINGRAR!!

rakritva

Rak från Ritva

grattisfranritva

Kort från Ritva.

grattisfranmarianne

Kort från Marianne

mybirthday

Paket från Födelsedagsswapp

3 kommentarer:

Ellis sa...

Vad mycket fint du har fått, kommer säkert mer idag! =)
Grattis på födelsedagen!
Kram Elenor

http://lottafruh.blogg.se sa...

GRATTIS på din födelsedag, hoppas att du får en topppendag!
Tack gulliga du för hälsning om min resa, jag ska försöka blogga och då ha lite foto om pysselutbudet, som kan göra att man dånar.....
Bamsekram,
Lotta/ FruH

mias sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedaaaaa!!!!