fredag 26 september 2008

Stämplar i långa banor

Kom snabbt tillbaka hit igen *ler* Walther fick för sig att han skulle se på film, så nu ligger han på soffan och ser på Emil i Lönneberga... skönt o höra nåt annat än Byggare Bob.

För några dagar sedan kom hÄnglars nya kit i brevlådan *älska* sen fick jag en avi från posten att hämta Magnolias kit också, nåja den avin kom för ett par veckor sen men jag har varken haft tid eller pengar o hämta ut förrän igår. Och så kom ju stämpeln från Lottis igår oxå! Så nu jag stämplar... men upptäckte att jag bara hade en liten gnutta Ezfoam kvar, det räckte till Mimosaängeln o löven från hÄnglar. Så då kan ni ju själva gissa hur stor bit det var. Ha beställt mer, va inne på en sida o beställde en present till födelsedagsswappen och en present till Årsswappen jag är med i på Svensk Scrapbooking  så då passade jag på o beställa EZ-foam också. Sen var jag inne hos Pysselmyran o köpte lite mer monteringsblad till min stämpelförvaring o en stämpel. Jag som inte skulle handla nåt till mig själv denna månaden heller... Men nu har jag gjort det iaf. Jaja!

Dags för matlagning... blir nog korv o makaroner!

2 kommentarer:

http://lottafruh.blogg.se sa...

Ibland undrar man vad EZ-foamet tar vägen, puts så är det slut!
Visst var det fina stämplar både från Hänglar och Magnolia, men jag har inte hunnit använda en enda stämpel ännu....
Trevlig helg!
Kram,
Lotta/ FruH

Jessica (JezzzA) sa...

Hahaha ,.. jag LOVAR mig själv varje månad att jag inte ska köpa nått .. men så står jag där med nya saker .. hihihi....