måndag 22 september 2008

Vunnit lite här o var.

Kortmakeriet hade Annika anordnat en skissutmaning. Jag hoppade såklart på den. Röstningen avgjordes i fredags o mitt bidrag fick flest röster. Tack alla som röstat på mig:-) Priset är att man blir hedrad genom att ens bidrag visas upp på kortmakeriets framsida. Hur kul som helst. Sen hade jag varit inne hos Lottis och tagit en lott till hennes lilla utlottning... och vet ni vad? Jag vann.... ett pris kommer att landa i min brevlåda snart... tjohoo... det är en ursöt stämpel har hon avslöjat.

Denna söta stämpel flyttar snart in hos mig... visst e den underbar?

grattisbeatriceDet vinnande bidraget på Kortmakeriet. 

2 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis till vinsterna. Kortet är ursött.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

men hej söta syssling!
Vad roligt att du tittade förbi=)
Och vad roligt att du har en blogg!
Den ska jag nu läsa igenom.

Allt väl?
kramar!