onsdag 15 oktober 2008

2 nya Los

Nu har scrappandet tagit fart igen... nice!

Igår blev det 2 Los till Walthers stora album. Har fyllt ett 12*12, gör ett "Första året" album till han i 6*6 med Los från varje månad. Och så har jag börjat med ett 12*12 ytterligare med lite olika åldrar på han i.

hjartegullMitt hjärtegull Walther. Detta fotot har jag skrivit ut själv på fotopapper, inte bästa bilden men låångt bättre än det blivit de andra gångerna jag skrivit ut foton, köpte ju nya fotopapper i Ullared.

ekorren2007 Förra årets gruppbild från dagis. Har målat över alla ansikten utom Walthers innan jag la upp den här i bloggen. Walther har jag ritat med glitterpenna runt huvudet på, han lyckades komma i mitten på gruppfotot. Han sitter i "sin" frökens Susannes knä, det är hon som ansvarar mest för Walther. Ekorrarna skrev jag ut härifrån efter att ha minskat ner dom en hel del, och sen färglade jag dom med promarkers och klippte ut.

Kram

4 kommentarer:

ronjabus/Anna sa...

Vad fina LO du har gjort! Sött foto på Walther. Härliga gröna nyanser på pappret!

Birgitta sa...

Vad härligt att skapandet tagit fart! Så är det för mig med!
Ska försöka skaffa en bättre blogg så kan jag lägga in detta med!
Jättekul och se!

Har gjort ett litet minialbum, ett likadant som du hade gjort!
I den hade jag mina Tomas stämplar jag köpte på mässan från Kortmakaren!
Ha det bäst vännen!
KRAM Birgitta
PS! Brevet kommer snart DS!

Milla sa...

Vilke fina LO´s. Undrar lite om en annan skulle börja med att scrappa åxå. Men nja vet inte riktigt...

Ha det så bra

Kram kram

Esther sa...

Du bör försöka färgläggningsschemat sida för dina barn, http://thecolor.com. Mina egna barn älskar att färgen så vi hittade det här en gång och fick ansluten till färg.