fredag 10 oktober 2008

Altrat minialbum.

Häromkvällen när jag såg på barnprogram med Walther så var det ett pysselprogram "Philofix" hette det. Där var det ett par inslag med scrapbooking och kortmakeri. Bla gjorde de ett minialbum... det gick så fort allting de hade bara klippt ihop så hela inslaget tog typ 2 minuter... o ingen förklaring så jag gick ut på svts hemsida o kikade ingen förklaring där heller... sökte på ett par forum om någon visste vem det var o om det fanns någon beskrivning att göra efter... tjejen på bilden var Malin på Papprika. Och sen beskrivning fanns på här.

Här kommer mitt album, ett litet minialbum som min pappa ska få av Walther i julklapp.

morfarslillegodingFramsidan av albumet

morfarslillegoding (1)Baksidan

morfarslillegoding (2)Första två sidorna inuti... skrev en liten hälsning från Walther på ena sidan och på andra sidan satte jag in en bild på min pappa och Walther på BB. 

morfarslillegoding (3) Här är längre fram i albumet...

kramar

5 kommentarer:

http://hoppetossadesign.webblogg.se sa...

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Mariante

Cath. sa...

O, jättefint! Morfar blir nog glad över en sån present!
Kram!

Kickans_blogg sa...

Så sött album!! :0) Tack för dina rara ord inne i min blogg! Kramizar Kicki

soffan sa...

Nu blir nog Moffa glad när han får en sån fin julklapp. Jag har inte glömt bor dig men tiden räcker inte till jämt ,jag måste tacka för titten inne hos mig
Sköt om Er Kram
Ann-Sofie/soffan

birgitta sa...

Hej!
Vad fint albumet var!!
Då blir nog morfar sååå glad för det!
Kramissar
Birgitta