måndag 13 oktober 2008

Cybercrop

I helgen har det varit Cybercrop på Svensk Scrapbooking. Helkul:-) Även om jag bara var med på söndagen eftersom jag jobbade lördagen. Fick gjort 5 alster: 3 LO och 2 kort! Kan ni fatta, jag scrappade... harinte gjort det på evigheters evigheter! Skitkul!

#9

#9 Tema fars dag: Blev ett kort med motorcykel till min motorcykeltokige pappa! Har använt glitterpenna till detaljerna som ser vita ut på bilden. Stämpeln är en Belimi design.

#16#16 (1)

#16 Skiss. Såhär blev min Lo. Pusselbitarna har jag ritat o klippt ut själv. "Uzzla" är vad Walther säger när han ska pussla...

#22

#22 Använd något som vanligen används i köket:  Okej! Hade sååå dålig fantasi så det blev ett kaffefilterkort.

#29

#28 Höstresan: Gjorde en Lo om vår höstresa till Varberg med familjecentralen förra året.

#28

#29 Känd låttitel, citat, filmtitel: Lyckeliten" sjunger Carola på sin skiva "Sov på min arm" Text o musik är skriven av Frimann Clasen och svensk text är skriven av Ingela "Pling" Forsman.

 

Det var allt för mig! God natt!

Inga kommentarer: