tisdag 14 oktober 2008

Höstkram

Jag fortsätter med lite utmaningar här o var. Bästa sättet för att få inspiration och för att få nåt gjort känner jag. Denna gången blev det en utmaning på Hobbuhusets forum. Man skulle göra ett kort eller Lo i höstens tecken. Blev ett kort jag gjorde. Har inte så mkt för mig, inte kommer man ut nåt heller just nu :( Walther är genomförkyld, feber o ögoninflammation. Så han är hemma från dagis resten av veckan, jag skulle jobbat imorgon 8-16 och torsdag 16-8. Men imorgon är jag hemma för VAB och på torsdag ställer min farmor upp och tar Walther över natten så mister jag inget OB. Ska iväg till dr i eftermiddag med Walther. Får se vad han säger. Han ska få kolla på Walthers skada sen han voltade med bobbycaren ner för 3 trappsteg hos Peter i helgen också, upptäckte blåmärken vid nyckelbenet på vänster sida. Han verkar inte ha ont men det är bra o få det uppkollat iaf. Walther ser på "Pippi på de sju haven" han har precis ätit en glass o nu ligger han o nästan sover på soffan. Det behöver han göra lite, så han orkar träffa dr Per i eftermiddag.

hoztkram Löven och ugglan är stämpelmotiv som jag mplat med promarkers och sen klippt ut (riktigt pilljobb). Löven är från hÄnglar. Och ugglan är "Ugglan Rut" ifrån Easer. Trädet fick jag i en rak från Ritva. Har skrivit lite höstiga ord längs ett par kanter också.

kram

3 kommentarer:

Milla sa...

Va fint ditt kort blev! Riktiga höstfärger!!
Hoppas lillkillen kryar på sig.

Kram kram

kramiz Lina!! sa...

Jättefint kort!! Så härliga färger, gillar att du bytt ut s:et mot ett z...:)

Lisbet sa...

Hej!

Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen; http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.

Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.
Välkommen in till mig och titta;
http://articsisters.blogspot.com/

Ha det bäst

OBS! finns en annan adress på dig på blogrundan