söndag 30 november 2008

CyberCrop på Hobbyhuset!

   Trots städ och kalas här idag så har jag gjort de 3 alster som jag satt som mål... är inne på mitt 4e! Jättekul är det... bar adet att det börjar tryta på pappersfronten, speciellt enfärgade CS.

De har BINGO på CCn också... jag fick bingo på 2 rader! Tjohoo!!! Forsätter vara med o "spela" men får jag fler rader så får jag inget mer pris... men det är kul...

Här är kvällens FÄRDIGA alster. ccpaket

Lo av CyberCrop-paketet som jag beställde hos CIA. Sen skulle man utgå från en skiss som hon lagt upp i en tråd på forumet. Jag använde årets dagisfoto samt två stämplar som motiv... stämplarna är: Hängelpojke på cykel (uppe till vänster) och Slöjddetaljers ("Lille Prins"). Tyvärr komm garnet lite över fotot när jag skulle fota, upptäckte det först efteråt :-(skissjulkort

Skiss julkort. Gillar min snögubbekör som jag köpte av Jezzza.

tomtekort

Julkort med tomte skulle man göra i en annan utmaning. Dessutom skulle man använda glitter... Stämpeln är "Moa i förstora kläder"

 

Det var allt för mig just nu!

kramar

Inga kommentarer: