fredag 14 november 2008

Cybercrop

Ja visst är det härligt med cybercrop? Jag känner mig just nu sån att jag inte vill ut o träffa folk. Brukar sällan känna mig sån men nu är jag sån. Då passar det perfekt med cybercrop.

Scrapperiet har cybercrop på sitt forum ScrapperiMani imorgon och på söndag. Jag har som mål att göra minst 5 LOs eller kort under HELA helgen. Ska försöka sysselsätta Walther lite också.

Har varit i väg på lungröntgen idag. Fick ju remiss när jag var på KSS den 28/10. Nu först fick jag tid. Nu får jag vänta på svar bara. Hostar som tusan igen. Otäck hosta, har även haft lite feber och hostat så jag spytt. Urk!  Är iaf sjukskriven tills tisdag när jag ska till dr Per igen så får vi se vad han har o säga. Är ju inte bara hostan som jag besväras utav utan även mitt psykiska mående. Jag hoppas på sjukskrivning. Jag pratade med pappa igår på telefon och han kände igen sig lite i hur jag mådde. Jag känner att jag är på väg att gå in i väggen. Det senaste året har det varit mycket, först läste OCH jobbade jag, sen jobbade jag MYCKET, sen separerade vi, jag blev ensamstående mamma och så har vi varit sjuka både Walther och jag, jobbat mycket, strul med Peter, samtal med folk från soc. angående vår separation, läkarbesök hit och dit, och ingen vettig ledighet har man haft. Har bokat en minisemester för mig och Walther den 11-12/1 09, en kryssning till Åland. Ingen riktigt barnsemester kanske, men vi ska äta gott, bada på båten, spela lite, köpa "dodis" sa Walther när jag sa att man kunde handla på båten. Sen blir det liiite strosande i Stockholm också. Funderar på att prata med en kompis och se om vi kan få vara hos henne över natt 12-13/1 så det blir liite extra tid i Stockholm. Får se hur jag gör. Skönt o ha nåt positivt att se framemot iaf.

Nu ska jag krypa till sängs och FÖRSÖKA sova! Det är inte lätt... jag sover max 1-2 timmar/natt. Somnar sent, ligger och vrider mig och när jag väl somnat så vaknar jag o somnar, vaknar o somnar!

Inga kommentarer: