onsdag 26 november 2008

Födelsedagskort

3Har gjort två kort ikväll, ett sk diamantkort till tjejen på kortmakeriet och ett "vanligt" till Walther. Diamantkortet lägger jag inte ut förrän tjejen fått sitt kort. Vet aldrig om hon kikar in här ju ;-) Dessutom så har jag använt kortet till en DT-ansökan jag just gjort så därför visar jag itne upp det!!! Sådeså!!!

Men Walthers kort kan jag visa upp! Är jättenöjd med det. Walther3ar 

Hänglars stämpel med pojken på cykel passade ju såå bra till en 3 åring som är galen i cyklar, bilar, motorcyklar, bilar och allt sånt! "3" och "år" kommer ifrån Pysselmyran. Det är ett helt set med siffror från 0-9. Jag bara älskar dom!! Walthers namn har jag själv ritat och klippt ut. Sen har jag målat alla motiv med promarkers och lagt lite stickles på en del.

Ska strax lägga mig nu! Imorgon ska jag städa när Walther är på dagis 8,30-13,30. Och sen kommer Peter strax efter lunch och så ska vi leta fram lite julsaker och sen ska han passa Walther när jag ska till Dr Per på Amurliden kl 17. Får se vad han säger imorgon. kramar och godnatt!!

Inga kommentarer: