söndag 2 november 2008

Lyckad mässa med crop!

Gårdagen var hur nice som helst. Ångrar inte en tum att jag åkte till Tibro, fick ju träffa en massa skojiga o trevliga människor.

Fick med mig en BIA (Bind It All) hem och gissa om jag är lycklig? Va mkt kul man kan göra med den, har påbörjat två små album som ska ges bort i julklapp. Ska bli små minialbum med Walther i, sen skrev jag ut en massa "målarpapper" härifrån och gjorde en målarbok till Walther. Han har sett den men inte provat o måla i det ännu, får bli imorgon kväll efter dagis. Han ska vara långdag imorgon 6,30-18,00. Jag jobbar 8-16 imorgon. Tar ju tyvärr lite tid med bussar o bussbyten, men är mycket bekvämare o skönare än att åka bil.

Fick 2 Los en i 6*6 och en i 12*12 samt ett julkort gjort igår på cropen. Hinner jag så slänger jag in bild på det imorgon kväll. Kameran var med på träffen men tror ni jag fotade?? NEJ!! Glömde helt bort det.

Fick med lite annat smått o gott hem också ifrån mässan! hihi!

kramar och godnatt!

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej! VAd kul att du kom iväg till mässan!!
Ha det så kul med din BIA!!!
KRAM Birgitta

Jamie sa...

Hej där!:)
Jag ville bara dela min egen favorit sida för färg: thecolor.com.

Vi älskar att färgen på sidorna eller skriva ut dem innan färg hemma när vi har mycket tid tillsammans.