fredag 7 november 2008

Mer kretivitet

Idag har ytterligare en Lo i 6*6 som ska in i Walthers första året bok blivit till. Gjorde även ett popupkort som julkort till dagis, givetvis med en ekorre på... Walthers dagis heter ju Ekorren. Ska bli kul o se vad de säger om det. Så kul med popupkort juh. I beskrivningen står det att pappret man använder ska vara 28*11 cm men tomten jag använt var så bred så att jag har använt 28*15 cm istället. Gick lika bra det. 

Jag var inne hos Petra på Kontorsboden idag. Hon har flyttat sin butik till större lokaler... mkt större lokaler... inte alls så trångt att gå o kika därinne, men det är ett par trappsteg in så jag brydde mig inte om att ta med vagnen in utan Walther fick knata för egen maskin, va inte lätt... han var heltosig så jag fick inte köpt det jag skulle. Hon har blivit panduroåterförsäljare:-) sååå kul juh. Fick köpt lite papper och fina pandurostämplar med änglar *love* Nu ska jag sova. Kl 9 kommer Peter och hämtar Walther och kl 11 ska jag till optikern och kolla synen och prova ut nya glasögon.

10monthseat

Walther äter gröt själv vid 10 månaders ålder. Såå söt! Va lite coolt att använda punchinella tyckte jag... Det lila pappret i mitten är en bit cardstock som jag embossat med "script texture"-embossing folder i min CB. ekorrepopup ekorrepopup (1) ekorrepopup (2)

Ett härligt julpopup med en söt ekorre inköpt hos Bildmålarna i lördags på mässan...

stampsfrompanduro

Änglarna jag köpte... finns fler panduro änglar som jag vill ha... han inte titta så noga på Petras stämpelutbud då Walther inte var still....

2 kommentarer:

Milla sa...

Vilken härlig LO! Måste göra fler popupp kort jag åxå dom är ju bara så läckra!

Ha det bra!

Kram kram

bittan sa...

wow vad mycket fint du gjort!!! ekorren är ju bara såå söt..visst gör bildmålarna fina grejer...
ha det så bra