lördag 15 november 2008

Nu är jag igång med cropen

Har gjort 1 LO och två kort. Ett kort var ett så kallat diamantkort och det andra ett julkort.

Jättekul o göra!

fargutmaning

Diamantkort till min kusin som fyller 19år nästa månad. Det var en färg och blingutmaning. Man skulle använda mkt rosa. Det har jag som sagt gjort, bling finns med och så stickels här o var.

julkort

Ett julkort med den läckra INKIDO-stämpeln. Det är noter av psalmen "Härlig är jorden" En av mina favoritpsalmer.  Utmaningen var att göra ett julkort med minst 1 stämpel.

Skisslo

4 Generatior. Blomman och bladen har jag sytt med band. Gjorde hål först med mina fiskars öljettverktyg. Utmaningen var en skissutmaning.

3 kommentarer:

Fia sa...

Wow, du har ju verkligen varit effektiv. Jag gillar färgerna och formerna i din lo.... och om du kallar dig nybörjare så vet jag inte vad jag ska säga om mina skapelser.

Kram fia

Birgitta sa...

Jättefina! Blev så sugen på den där härlig är jorden stämpeln!!
Ska själv sätta mig lite i pysselverkstaden och greja! Jag är ju sjukskriven så jag kan göra det!!
KRAM Birgitta

jenny/e.j.m sa...

Vilket fint diamantkort och kortet med indiko stämpeln blev såååå fin.

//jenny/e.j.m