onsdag 12 november 2008

Nya glasögon!

Idag har jag hämtat ut mina nya glasögomn. Är skitnöjd med dom. Kostade sammanlagt 2407kr med synundersökning helt ok pris. På tisdag ska jag träffa en annan optiker för att jag ska se om jag kan använda linser.

PB120023

Mycket framför mig just nu. Imorgon sak jag till MVC på ett mindre trevligt besök :-/ Men det kommer o gå bra. Sen jobba natt imorgo. Sen på fredag ska jag till röntgen och röntga lungorna.

Helgen blir nog ganska lugn hoppas jag, ska ta det lugnt. Efter avslutad penicillinkur i torsdags så bröt skiten ut IGEN! Vet i tusan vad detta är. Hostar mer än nånsin nu... SUCK!

På tisdag ska jag iaf träffa dr Per på Amurliden och se vad han säger. Tror att min andnöd och yrsel inte bara beror på förkylningen utan kan möjligen vara panikångestattacker jag får då och då. Läste om det och situationerna som de kommer i stämmer rätt bra på mig. Läs lite här! Får se vad Dr Per säger på tisdag. Ska se om jag kan bli sjukskriven, dels för att få läka ut skiten i kroppen och dels för att få bukt med mitt psyke just nu. jag sover dåligt, ofta trött och irriterad, ledsen, orkeslös och så alla dessa yrsel och andnödattacker som kommer titt som tätt.

kram

2 kommentarer:

Anneth sa...

Skitsnygga glasögon hörrudu! Usch, hoppas verkligen att du frisknar till snart...det är så ledsamt och tar så mkt energi att vara dålig.

Ps. Kul att hitta en kristen scrappare! ;-)

Kram Anneth (Lillnettan på Svensk scrapbooking)

ronjabus/Anna sa...

Snygga glasögon! Skickar en styrkekram och hoppas att det ordnar sig för dig!!