tisdag 4 november 2008

Nygjorda kort och Layouter

Har äntligen fotat de alster som jag gjorde på cropen i lördags. Blev ju som sagt 2 Los och ett julkort gjorda. Stolt över mig själv!

Har fortsatt att scrappa... har kommit in i ett scrapflow nu. Fortsätter med Walthers album. Jättekul... måste försöka jaga foton på han när han var 3 månader. HAR INTE ETT ENDA! Vi fick en datakrasch sommaren 2006 så då försvann våra bilder från januari 2006 och framåt. Jag har bilder från hösten 2006 och framåt. Tyvärr!

Jaja har fått lite gjort och jag vill scrappa mera!!

Har jobbat 8-16 både idag och igår. Imorgon ska jag och Walther ta en tur till jobbet. Ska hälsa på lite och sen ska vi följa med Ruth hem och så ska vi till Maxihuset o köpa skor till mig och Walther. Ruth hänger med som smakråd. Ska åka bussen! Walther älskar att få åka buss så det är kul att låta han få göra det när vi är lediga. Bara hitta på nåt extra o inte bara vara hemma, eller bara gå till familjecentralen.

Nepp nu flummar jag iväg igen... så nu kommer bilderna.

julkortcrop

Julkort gjort på cropen efter en skiss från Scraphörnan.

julpopup

Popupkort, det vänstra gjorde jag igår kcäll och det högra häromdagen.

julpopup (2)

Tomten i det vänstra popupkortet inköpt på Cia/Hobbyhuset. Den heter Pop up tomte, och är tillverkad av "Cards of Maria"

julpopup (3)

Magnoliastämpeln på det högra kortet.

 hampus

LO gjord efter samma skiss som första kortet i detta inlägg...

newborn

Vår tomtenisse endast 10 dagar. Lon är gjord som ett paket

5months

Walther i sin gåstol 5 månader gammal.

5months (1)

Detaljer...

6months

6 månader... fick blixten mitt i fotot :-(

9months

9 Månader... tyvärr syns inte rubriken så bra, men det står "Mums med hemmagjord glass". Gjorde även denna på cropen.9months (1)

Snygga pappret jag köpte hos Pysselmyran på mässan.

10months

10 månader. Pappren kommer från Basic Grey. Älskar pappret med giraffer och flamingos på. Tyvärr kom blixten mitt i ett av fotona igen :-(

3 kommentarer:

soffan sa...

Det var många fina Lo´s du har gjort och julkorten är oxså fina, gillar tomtekatten. Hoppas du har kryat på dig nu.
Kram Ann-Sofie/soffan

Milla sa...

Va mycket fint du gjort!!
hoppas att du har kryat på dig riktigt ordentligt nu.

Kram kram

clarellis sa...

Du har verkligen varit kreativ...många fina alster.