torsdag 25 december 2008

Alster från träffen den 20/12 i Skövde.

Lovade ju att lägga upp bilder på det jag gjorde på träffen i lördags. Så här kommer det.

Idag är Walther piggare. Han hade en temp på 37,8 på förmiddagen. Så det var ju bra. Men han är inte matglad. Ett halvt glas blåbärsoppa, 3/4 äpple, en tallrik gröt med sylt, 3 prinskorvar o en banan är vad jag lyckats få i han idag. Men då har jag trugat med både gröt o prinskorv, frukt äter han mer än gärna. Inte lätt o få han o dricka heller. Så "Lontekola" (Tomtecola) går ner dvs julmust. Men "Lontekola" är Walthers ord för julmust. Det ser ju ut som cocacola och har en ettikett på flaskan med tomte på.

Trots rengöring av glaset på scannern så gr det flammor på det som scannas... det är nåt konstigt med glasets undersida på ett par ställen, ser nästan lite bränt ut... dags o köpa ny scanner kanske??

skal

En Lo på Peter... ev så kommer jag sätta dit lite dekos, men jag vet bara inte vad ännu. Rubriken, ramen runt journalingen och "smile" är utstansat i Anna/Ronjabus's "Slice". Tack för hjälpen Anna och Marit!!!

LS LS2

En dubbel Lo om när Lasse Stefans var i Tidaholmsparken i april 2008. Ser att den nedre vågremsan hamnat aningens högre upp på den högra Lon. Tyvärr. Men annars är jag rätt nöjd. Inte helt lätt o få till kanterna med kloningsverktyget i Photoshop. Men jag lär mig.

2 kommentarer:

marit sa...

Heeej!

Tack för en award igen =)

Stackars Walther! Inte roligt!
HOppas att du klarar magen nu!

Har du sett att vi bokat lokalen igen den 31 januari???

Kram

ronjabus/Anna sa...

Men det här gjorde du ju jätte bra med scannern! Kul!