måndag 1 december 2008

CC och kalas

Nu är CCn på Hobbyhuset slut för denna gången. Får passa på att tacka Cia o hennes DT-gäng för en toppenhelg med roliga o kluriga utmaningar. Mitt mål var 3 alster... det blev 7! Varav ett inte hann o komma med... var 2-3 minuter sen bara o ladda upp det... men men det gör inget...

Har ju även haft kalas för Walther o han var såå trött ikväll nu så han somnade strax före 7 ikväll. Han ahr fått massor av fina saker! Lägger upp bilder på hemsidan.

Nu är det crop på Allt om scraps Forum också... fram tills nästa söndag 7/12 kl 23.59.

Vaddå Cropoholic??

Jag är: Scrapoholic, shopoholic, bloggoholic, forumoholic, Cropoholic.... nåt mer jag är???

Iaf så pratade jag o Cessan på msn om att försöka oss på utmaningarna hos Allt om scrap.

Imorgon ska jag börja jobba igen efter 3 veckor hemma... känns sisådär... vill göra nåt annat... men men jag får ha detta jobbet tils jag hittar nåt annat...

Här kommer bilderna från dagens skapande:ROSA

Julkort i ROSA var utmaningen... gulligt Luciatåg va?? hihi!stampelkort

Kort i valfritt tema med en stämpel på...skisslohh

Skiss från Hobbyhuset: "Ditt FÖRSTA mÖTe MED Gammelfarmor Anita och Bonusmormor Tina". Blandade lite i rubriken för att bysa till det hela... sen fattades det bokstäver för mig också... så jag fick skriva lite för hand...

skisslohoh

Skiss Hobby och Hantverk: Helt misslyckad... kan inget annat säga.... spårade ur totalt...

2 kommentarer:

Bigganpiggan sa...

Hallå!! Snyggt som vanligt!!
Skulle tro att du är smsaholic också!!!!
Hahahaha...
Ha en bra vecka min vän så hoppas jag vi kan ses snart!
KRAMEN
Birgitta

Lisbet sa...

Hej!

Väldigt vad fina kort du har gjort. SÅ roligt att titta in till dig. Happy XMAS är helt enkelt LJUVLIGT...

Återgälda gärna besöket för nu har jag till sist lagt in i båda bloggarna:

www.articsisters.blogspot.com

och min egen;
www.digiscrapp.blogspot.com

Välkommen