lördag 13 december 2008

Cropoholic är igång igen!!

haha.... ja kan väl inget annat säga om men själv just nu! Haha.... är ju Cybercrop hos Kort I Fokus , i KiFs forum just nu. Jättekul... passar på o göra julkort just nu! Hihi!

ikväll har jag gjort 3, ett gjorde jag igår... men jag visar bara 3 just nu eftersom ett ligger på tork (har lite stickles på).

Annars ska jag på "livecrop" på lördag den 20/12 2008!! Tjoooohooooo!! Ska bli såååååå kul! Det är Marit som ordnar detta ute i Häggum denna gången! Skitnice juh! Längtar massor! Är ju ledig då också... jobbar helgen efter jul. annars jobbar jag nu på måndag 12-16, tis+ons 16-22 veckan som kommer och julveckan jobbar jag tis+ons 6-16 samt helgen, tror det var 10-18. Känns bra att jag får jobba så mycket nu i början för då blir jag varm i kläderna och kan känna mig trygg med killen jag jobbar hos o han trygg med mig. Jobbade 6 timmar i förrgår och 4 timmar igår. Gick kanoners. Vi var visserligen 2 assistenter men det var ju helt ok. Har haft jättekul. Var bara inte kul o ta sig till jobbet... det snöade och var snorhalt, höll på o missa infarten till samhället där jag jobbar, bilen åkte kana... jag var livrädd!!! Men det gick bra, blev ingen sladd iaf o så snart bilen stannat så började jag sakta med säkert svänga. Körde mellan 60 o 70 på 90 väg! Det tog nästan en timma o köra till jobbet, annars tar det max 45 minuter. Men det gick bra. Tur att vi ingen tid bestämt igår... de ringde på morgonen o ville att jag skulle gå brevid en gång till och då sa de att jag skulle smsa när jag åker. Jag åkte vid 9 och var på jobbet 10! Fy för halka! Är det sånt här väder på lördag så får Peter skjutsa eller om mamma följer med så får hon köra! Jag gör det INTE!!!

julutanjul

"Jul utan jul" Själva stämpelmotivet fick inte vara ett jul eller vintermotiv, men textstämpel med God jul o liknande fick man använda.

skiss

Skissutmaning.

materialutmaning material.

Materialutmaning, man fick välja 5 material från en materiallista... Jag valde:materialutmaning (1)

Band

materialutmaning (2) 

Bling och häftklammer samt...

materialutmaning (3)

Blommor o Brads  och gjorde ett flaskkort till farmors granne som fyller 80 år imorgon, ska på kalas idag.

1 kommentar:

bittan sa...

hejhej,,,du har en award att hämta hos mig....hat så skoj på träffen imorgon *avis* å en riktigt god jul..