onsdag 3 december 2008

Cybercrop på Allt om Scrap!

Ja ja sa ju det jag är CROPOHOLIC!

Cybercrop till och med 7/12-08, alltså söndag 2 advent! Tre alster ikväll belv gjorda... två kort och en Lo.

kortbingo

Bingoutmaning: jag valde: Punchinella, Något utstansat, enfärgat band och stämpelmotiv. Allt finns med.

knorrskiss 

"Kortskiss med knorr" hette en utmaning, Såhär blev min utmaning.monokromatiskt

Monokromatiskt skulle man scrappa. Jag valde GRÖNT! På journalingen harj ag skrivit om Peter och Walther. Peter och jag har varit ovänner och ansökt om skiljsmässa, gått i terapi, pratat ut, Peter har ångrat allt han sagt o gjort och allt jag sagt o gjort har jag ångrat och vi är väl så gott som tillsammans igen, men vi ska leva isär ett tag till... om ni undrar över texten på journalingen.

kramar

Inga kommentarer: