tisdag 23 december 2008

Får jag lov o presentera:

Lillie:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA          

och

"Mommo":

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag och Walther har köpt  varsina Marsvin. Skulle ha köpt EN kanin. Men Walther fick se marsvinen o blev helt tokig. De sa på affären att de är flockdjur så då köpte jag två. Walther var stolt när han kom hem o vi plocka ihop buren och la ner marsvinen. Han titta på Peter och log och sa "dä ä min nin däj". Men han är lite hårhänt så han får INTE hålla på själv. Men han har hållt i "mommo" ikväll.... det är han själv som sagt att den heter så. Jag frågade han vad hans marsvin hette "hete mommo" sa han. Så ok då, HAN har bestämt! OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bilder på alstren från helgens träff utanför Skövde kommer efter jul... har inte varit hemma på ett par dagar.

 

GOOD JUUL!

1 kommentar:

ronjabus/Anna sa...

Åh! Jag älskár marsvin! Vi har också två stycken, fast hanar. De är såå personliga och trevliga. Lycka till med era små!
God Jul!