måndag 29 december 2008

Hemma igen

Har jobbat lördag och söndag 10-18 båda dagarna. Roligt som bara den hade jag på jobbet iaf på söndagen. Snacka om och ha kram i skrattmuskerna när man slutar för dagen.

Walther var pigg o glad igen på juldagen så på annandagens eftermiddag packade vi bilen o åkte till Peters föräldrar i Habo och på kvällen åkte vi till Peters syster i Barnarp utanför Jönköping. hade mysigt o såg film från deras bröllop och deras semester på Gran Canaria. Jättetrevligt. När vi kom tillbaka till Peters föräldrar så fick Walther och jag öppna våra julklappar, fick 300kr av Peters mormor o morfar, de ska gå till en Slice tänkte jag mig. Sen fickjag presentkort på en "trötta ben behandling" av Peter och hans föräldrar och Walther. *tack*

Lördagen jobbade både Peter och jag så Walther fick vara hos farmor o farfar vilket hade varit kul. Igår jobbade jag och Peter var ledig. Han hämtade mig kl 18 på jobbet, jag var jättehungrig då eftersom jag bara ätit en bit omelett på och två mackor på hela dagen. De hade korvstuvning på omeletten på jobbet så jag tog bara en liten bit innan de la på stuvningen. Så när Peter hämtade mig så åkte vi till Habo Pizzeria och köpte en kycklingrulle. Det smakade smaskens. Peters mamma fick lite dåligt samvete att hon inte fixat nån mat till mig tills jag kom hem. Men jag sa att jag brukar ju äta på jobbet. Så det var ingen fara.

Nu ser Peter på Ishockey, jag ska röja upp igen på skrivbordet o scrappa lite... förresten tips på fotoframkallning kommer här, 100 bilder gratis+frakt (29,90)http://www.fujidirekt.se/gratis.

Ska själv framkalla därifrån nu tänkte jag.... bäst o passa på!!

2 kommentarer:

ronjabus/Anna sa...

Tck för tipset! Nu ska jag beställa foton :-) Gott Nytt År! Kram!

Marit sa...

brukar beställa kort där.
det är jättebra ställe!

beställer fler slicar i slutet av januari. har inte fått definitivt datum än