tisdag 2 december 2008

"Scrappkurs"

Ja kurs o kurs blev det inte riktigt men en rolig dag med A och B. Det var ju A som drog ned mig i scrapträsket förra året.. haha...

De skulle träffats några arbetskamrater och gå kurs för "scrapläraren" Gabriella idag. Men så var det bara A och B anmälda så då frågade A om jag ville följa med så det blev av iaf... jag slutade ju 8 imorse och vi skulle börja kursen kl 10. Så jag hann hem emellan. Har vart en rolig dag men det har gått för fort.

Farmor passade Walther efter dagis, hon tyckte jag behövde få lite "egen tid" och träffa lite kompisar o utöva min hobby nån annanstans än hemma. Så jag tacka o tog emot hennes hjälp.

Iaf fick jag 1 dubbel och 2 enkla Los gjorda idag! så det kändes bra... KREATIVITETEN FLÖDAR!!!

 kurs2dec2008 (1)

"Första mötet med morfar"- en väldigt enkel LO.

 kurs2dec2008   

En till LO om walther som nyfödd bebis.kurs21dec2008 kurs21dec2008 (1) kurs21dec2008 (2)

En Dubbel Lo om vårt besök på Skara Sommarland.

kram

Inga kommentarer: