fredag 12 december 2008

Nobelpris

Duracellmamman som stiftade årets Nobelpris inom ämnet Mammakunskap, vill uppmuntra Dig som fått det här fina priset lite extra. Lottar av den anledningen ut 3 spa-kitt till tre av pristagarna! Vill även Du ta del av chansen till SPA-kittet, lämna en kommentar under det här inlägget! (inget krav, utan delta om Du har lust)
Jag har fått det här Nobelpriset av Lottis. Å va jag blev glad o RÖRD!!!

Jag delar med stor ära ut detta pris till följande mammor:

Ja egentligen till alla mammor jag känner oavsett om de läser min blogg o bloggar själva eller inte... jag orkar bara inte skriva nån längre lista...

1 kommentar:

Annika sa...

Grattis till Nobelpriset!! Du är värd den miljoner gånger om och om igen!! Det finns bara en som Du, glöm aldrig det!

Trevlig luciahelg!!