söndag 7 december 2008

Nyinköpt samt cybercropat!

Har köpt ett nytt "allmän"-album... mitt förra är fullt nu, där samlar jag på familjen i övrigt, djur, vänner m.m. Jag och Walther fick 300kr av farmors bror att dela på. Walther fick byxor för 198kr och jga tog resten och la till lite grann o köpte ett nytt album, eller rättare sagt ett helt kit, med både papper, dekos, alfabet o album frå YouDo. Dessutom hade jag 20% rabatt på kontorsboden i stan. Albumet var nedsatt innan och skulle då kostat 149kr, köpte en stämpeldyna i rött också och betalade 142,50kr för alltihop!

newalbumkit newalbumkit (1) newalbumkit (2)

Så gjorde jag ett bidrag till CCn på Allt om scrap

special

Man fick inte använda mönstrat utan bara CS och doodla... såhär blev mitt... har manipulerat bilden i datorn så ingen ska tycka att bilden på Walther är stötande eftersom det var en naken rumpa!

Inga kommentarer: