söndag 21 december 2008

Träff:-)

Igår var jag o mor min på träff uten o Rådene Sjogerstads bygdegård utanför Skövde! Det var SKITkul! Lite nytt folk o lite bekanta fanns på plats o så några barn. Det var så roligt... även om jag "bara" fick ihop 2 små Los till minialbumen jag gör i 4*4 inch, 1 dubbel, 1 julklappsettiket, sen började jag på en Lo till... som nästan är klar... provade Anna/Ronjabus's slice också *vill ha* Mamma o jag ska köpa en ihop, ska ha delad vårdnad om den men den får bo hos mig. Men det blir nästa gång MaritScraphörnan beställer hem dom tror det var fram i Januari eller nåt. Det var förresten Marit som anordnade träffen igår.

Handlade lite av Marit också, pärlfloss, papper, 3Dlack, en liiiten god jul stämpel, lim m. m.

Lägger upp liite mingelbilder från gårdagen, bilder på saker jag gjort kommer senare...

PC200005

Mia, Anna, barnen, Marit o Ida.

PC200006

Marit. Mamma, Mia och Maria

 PC200008

Mamma o Mia

PC200009

A mom in action

PC200002

Ida, Anna, ett barn, Cilla och Maria (står med kameran)

 PC200003

Ida o Cilla gör sig redo för att äta pizza.PC200004

Marit har ÄNTLIGEN fått ihop en Lo, det tog några timmar innan hon fått ihop den... hihi...

1 kommentar:

ronjabus/Anna sa...

Visst hade vi kul! Vet inte när jag skrattade så senast :-D
Hoppas att vi ses i januari igen! Kram!!