torsdag 5 februari 2009

Utmanad

av MariaT

 

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Mina Sanningar:

1. Jag har bott på 6 olika adresser.

2. Jag är gift, men har varit separerad från min man i drygt 4 månader.

3. Låg på förlossningen i 32 1/2 innan min son kom till världen.

4. Jag är en riktig datanörd (fast det har ni väl märkt)

5. Jag läser just nu 2 olika distanskurser, en i Photoshop via Umeå Universitet och en i Frontpage via SverigeFinska Folkhögskolan i Haparanda.

6. Har (tro det eller ej) drygt 40kg i övervikt (vilket det snart ändras rejält på)

7. Min största hobby är Scrapbooking och kortmakeri.

Jag utmanar:

  1. Anki
  2. Anna
  3. Marit
  4. Dilorf
  5. Millas
  6. Cia
  7. Liza

Inga kommentarer: