lördag 8 augusti 2009

BILDER OCH JOBB!

Har bestämt mig för att undan för undan lägga in de bilder som jag lagt upp här i denna bloggen, för att jag ska ha dom kvar o kika tillbaka på mina alster o även visa er andra. Och sen tar jag ju bort bloggen under hemsidan.

Jag lägger in månad för månad. Men idag så får ni se pysselhörnan, mina nygjorda LOs och kortet jag gjorde igår.

  canon 032 

Stökigt värre… här hade jag ändå börjat röja en hel del så MINA saker har kommit fram.

canon 038

Såhär fint blev det till slut!

canon 040

Min hylla med mina “maskiner”, Cuttlebug, BIA, och Slice och så Walthers Cd-spelare(Jag har lånat den tills jag köpt en egen, eller fått en, har önskat mig till födelsedagen)

canon 041

Förvaring!

canon 042

Såhär vart det efter att datorn hamnat på plats också

  promenad

Höstpromenad. Fotot är taget hösten 2008 när jag, Walther, farmor o hennes kusin var ute och gick.

PHILIP 

Denna LOn handlar om min styvsyrras son Philip när han var med i en tävling på sin kusins studentfest för  3 år sen. Man fick ett kolasnöre i munnen, och sen skulle man hålla händerna bakom sin rygg och tugga i sig snöret så snabbt man kunde… Philip tyckte det var kul men svårt, men han var duktig på det även om han inte vann.

1969

Ett kort som mina mosters sambo ska få på sin 40årsdag den 13/8. 

Har jobbat 16-22,15 ikväll, egentligen till 23, men grabben jag jobbar hos la sig strax efter 22 så då åkte jag hem. Ska ju tillbaka kl 7 idag. Så jag ska snaaart sova! Det blir inget “Small People, Big World” med familjen Roloff för jag är hos mina svärföräldrar i Habo och de har inte Discovery Travel&Living på sin tv. Och det är nog tur… ska ju orka upp mellan halv 6 och 6.

Inga kommentarer: