onsdag 12 augusti 2009

Dörrskyltar/tavlor!

Igår fick jag hastigt o lustigt för mig att jag skulle ha en dörrskylt på dörren till min scraphörna. Sagt o gjort, fram med papper och canvas o började skapa… for gick det också. Inte helsnygg. Men jag är nöjd iaf!

Tyckte det var så kul så jag skapade en till fast till Walthers rum. I grönt o blått. Har inte fått kommentar av han ännu…. har inte hunnit visa han den trots att den hänger på hans dörr redan.

Han kom in till oss tidigt imorse och la sig och sen var det ju dagis 9,30-11 idag. Jättebra gick det idag med. Åkte trampetraktor ute med en av killarna på avdelningen. Jättekul:) Han ville inte gå hem idag han ville äta med de andra barnen, som skulle in och äta när vi åkte hem. På fredag får han äta på dagis med barnen. Mammas “Limpa” verkar trivas bra på sitt nya dagis!

doorsigns (1)doorsigns (3)

Min dörrskylt i Rååååsa!

doorsigns (2) doorsigns (4) doorsigns  

Walthers skylt. Har använt Stickles “crystal” runt kanterna och på bokstäver och stjärnor.

 

Nu ska vi äta, sill o potatis!

Inga kommentarer: