söndag 23 augusti 2009

Expedit och Flörta!

Mina två nya vänner i min scraphörna heter:

EXPEDIT 79'*79 cm och är en liten hylla från Ikea. Ville haft en vit, men den var ju såklart slut, men jag är nöjd med den i björk ändå. Tyvärr är bilderna inte bra… fotande inte förrän jag ställt in den i min hörna, var trångt o fota! I ett par av hyllorna står även FLÖRTA, ett par lådor som passar perfekt till mina 12*12 tums papper! ÄLSKAR mina nya vänner.

Lådan är av tyg/papp med dragkedja till locket. Perfekt o lätt att ta med på träff. Jag som ville haft en Emrik mappvagn (den hade utgått ur sortimentet), med då hade det varit bökigare att ta med papper på träff! Detta var perfekt!

  canon 154canon 156 canon 155  canon 157

 

Hyllan fick jag av min farmor i för tidig födelsedagspresent;) Och Lådorna bekostade jag själv!

3 kommentarer:

ronjabus/Anna sa...

Vad bra du fått till det! Gillar också dessa IKEAsaker!

Kram!

Wildärtan sa...

Jag ska oxå investera i Expedit skrivbord och avlång hylla om ett par veckor!! Om jag kommer ihåg ska jag kolla med dig då vad du tycker om arrangemanget:-)

lenislenis sa...

Visst är det kul med ny förvaring! Det blev jättebra!
Grattis i förskott!