onsdag 26 augusti 2009

Födelsedagspresent!

Var med mamma i stan idag en sväng när jag lämnat Walther på Limpan (vågar inte nämna dagis… han blir VANSINNIG…. det är INTE dagis… det är LIMPAN!)

Mamma bjöd på fika på fiket vid konsum. Och sen gjorde vi en repa på torget. Gick in på Kontorsboden och kikade, mamma sa att de fått in en del nya saker i scrapbookinghyllorna. Och det hade de fått, en del album och dekorationer. Jag har inte mkt pengar så jag köpte inget men sa till mamma att det var lite saker jag ska köpa när jag får pengar. Mamma höll med om att det var fina grejer och jag kopplade inget när hon tog till sig två av varje, förrän vi kom ut och hon bad mig öpnna väskan, då slängde hon ner:

  • Gluepad
  • En ask med STORA blommor.
  • Ett kit i GRÖNT med dekos o papper
  • Dubbelhäftande smal tejp

frommom

Såå glad så glad!

Nu ska jag äta lite, sen ska jag göra ett par födelsedagskort till ett par småkillar och en liten tjej som fyllt år. Eller åtminstone börja på dom… Sen ska Walther hämtas 13,30 och då ska vi till Familjecentralen en sväng tänkte jag. Jag har lovat att han ska få träffa Reidun!

Men nu först ÄTA!!

Inga kommentarer: