måndag 10 augusti 2009

Lite mer från april och maj månad samt Juni månad!

Missade några aprilgrejer när jag laddade upp aprilbilderna häromdagen, så här kommer de.

Missade mitt söta änglakort som min farmor fick av mig, detta gjorde jag till bloggmaran som Marit hade i april.

angel

"The Greating Farm" kommer stämpeln ifrån om nån undrar.

 

Det pågick ett par tävlingar under april månad.

Tingtura hade en av dessa, man skulle använda en av deras stämplar på sin LO.

Såå varsågod “Lonte-fika” (tomtefika) serverat!

 tingtura

Blev juligt tema på den!

Nästa LO var till Pyssellyckan en skiss skulle man skapa efter.

pyssellycka

Peter föll offer!

Fick beställningskort av pappa och Tina, ett kort till pappas kusin.

 grattisingemarl

Poängjakten på Hobbyhuset pågick och ett av tävlingarna var tema “Rock/Pop”

 rock

Blev en LO på Walther som väntar på sångstund på familjecentralen.

 

Den 7/4 hade vi pysselkväll på Viktgruppen.

Jag o mamma scrappade. En enda LO fick jag ihop… nåja i fikade först o sen pysslade vi i två timmar ca.

sisters

Mina mostrar (som ej vill bli visade och fick manipulerade ansikten) föll offer denna gång!

Det var april månad det!

MAJ

 dubbelbil dubbelbil2dubbelbil1  dubbelbil3

En dubbel-LO om när Walther tvättade farfars bil

mariakonfa

Ett kort till Maria som konfirmerade sig.

JUNI

i Juni styrde mamma och jag kosan mot ORUST! Underbart ställe! Vi åker nästa år igen om de fixar träff!

Jag var fruktansvärt tråkig denna dag, kameran hängde på, man jag fotade bara min plats, ett par av arrangörerna och mig själv, missade o fota mina fynd :( men det tråkigaste var att jag ägnade hela dagen (förutom fika och mat) att göra kort till Walthers fröknar på dagis, 7 på i princip LIKADANA vart det! Massproduktion mao!

orust

Karin (Kada) och Sofia (Fialisan)

 orust1

Min plats nr 22 hade jag!

 orust2

Detta är jag… men det tror jag knappt på…. är jag så benig vi nyckelbenen?

Inga kommentarer: