lördag 8 augusti 2009

Maj

Den 2 maj var jag, mamma och min kusin Beatrice på mässa med crop i Skövde. Såå roligt! Fick både handlat o skapat!

  

 

 bewed  hobbyhuset

Bewed och Hobbyhuset

mazzarin pysselhornan

Mazzarin och Prickiform

scraphornan stampelboden

Scraphörnan och Stämpelboden

 

 

vinst

Vinst

present

Gåva som alla cropdeltagare fick

tavling

Skisser och tävlingar

tuff brud

En Lo till mitt viktalbum “Tuff brud i lyxförpackning” bidrag till Hobbyhusets skissutmaning.

godastunder

Bidrag till Prickofroms tävling. Ett kort med en stämpel jag lånade av en prickiformare (DT-Tjej) ElinÅ

sigge 

Ett kort till min styvsyrras pojke Sigge som föddes några dagar innan mässan. Pappren köpte jag under mässan på Scraphörnan.

 

Det var också CC på Allt om Scrap. Jag deltog med 3 bidrag

farmor

Skissutmaning var det första jag gav mig på.

En LO om när Walther satt i sin farmors knä. Fick så goa bilder på dom.

dop

Teknikutmaning Embossa. Blev ett dopkort.

skrapskrap1skrap2

Hoppade på en skräputmaning. Man skulle använda nåt skräpigt. Altrade en after eight ask till min farmor. Tog en etikett från en nyköpt klänning, fin vers i den. Och så stansade jag ut bokstäver ur reklamblad.

 

Den 17 maj var jag, Anna och BirgittaL och hennes dotter Evelina 2,5 månader på scrapkurs på Bergshyddan hos Gabriella

gardenermomandwalther

Där blev två LOs gjorda och en 3e påbörjades.

har jag missat nåt i maj så kommer det imorgon…upptäckte att jag missat lite i april… uppdaterar aprilinlägget imorgon…

Inga kommentarer: