lördag 8 augusti 2009

Mars Månad

Vad hände i mars?

Cybercropade lite gjorde jag:

Hobbyhuset:

   walktrain

Walther gåtränar

 asaemil

Peters syster Åsa och hennes Emil

 lovekid

Walther

Scrappers Forum

nathaliecinderella

Fick hem min SLICE ifrån Scraphörnan

slice

28 mars var jag på träff med Marit och de andra tjejerna i Skövdescrappen, där jag fick skapat mig 2 kort. Jag var bra där några få timmar… så det var ju inte konstigt.

 vinter

En lo om en väg uppe på Hökensås… Jag bad Peter att stanna bara för att jag skulle få fota denna väg!

 grattis

Ett kort till min styvfar som fyllde 50år.

April månad kommer senare idag. Nu ska jag sova och sen jobba! Ska ta med badkläder, pratade om att gå till sjön o bada idag på jobbet. Får se hur det blir! Vore ju nice;)

Inga kommentarer: