måndag 17 augusti 2009

Önskelista

Min önskelista inför min 25årsdag 4/9 2005:

Scraprelaterat

Ser att jag inte lagt upp nån önskelista ännu! Det är inte långt kvar till min 25årsdag:
Mina favvofärger är LILA, ROSA och GRÖNT (just nu)

  • stämplar både använda och oanvända, "Landstokens hopp (dopp) i grytan" och "vänskap är himlens..." (text) även hÄnglar o Magnolior gillar jag, ÄLSKAR ÄNGLAR oxå!.
  • enfärgade cardstock
  • Mönstrade papper gärna Maja Design, Basic Grey eller sassafrass
  • Covers och insidor till BIA, gärna lite större, ej minsta storleken.
  • Blommor i ljusa färger, gärna pappersblommo, primas pappers rosor,
  • Pro-markerpennor (Jag har: Dusky Pink, Blush, Pastel Yellow, Prime Rose, Red, Ruby, Carmine, Rose Pink, Vanilla, Gold, Pumpkin, Yellow, Amethyst, Blossom, Lavender, Shale, Warm Grey 1, Turquoise, Indigo Blue, Pastel Blue, Olive Green, Lime Green, Forest Green, Emerald, Burnt Amber, Umber, Cinnamon, Black, Aubergine, Maroon, Pastel Pink, Blender, French navy)
  • Klistrigt (syrafritt) gärna limrollers
  • Dies i olika varianter (har både QK och CB)
  • Embossingfoldrar till CB (har den där med text i skrivstil)
  • Rubons - gärna swirls och Alfabet
  • Embossingpulver UTEE (finns hos http://www.Prickiform.se)
  • Stickles Frosted Lace.
  • Presentkort på pysselbutiker

EJ SCRAPRELATERAT (JOO LITE KANSKE)

  • Pengar
  • Presentkort
  • Skrivare Canon Pixma MP540
  • En heldag på THE STUDIO i Göteborg

//Michaela

2 kommentarer:

Carina "Ina" sa...

Och jag har inhandlat present till dig också. Jag hoppas att det kommer till nytta :-)

Bigganpiggan sa...

Ojoj vilken lista!!
Men jag ska försöka hitta något fint till dig!!
KRAM Birgitta