torsdag 20 augusti 2009

Jobbigt och paket!

Igår fick jag paket från en av tjejerna i en av de 3 födelsedagsswapparna,från MimicHobbyhusets forum! Tack!! Får jag klämma o skaka i två veckor! Blev påmind om att det bara är 2 veckor kvar till min 25års dag… lite ångest har jag och det är inte för att jag blir äldre… nej såå stor skillnad gör det ju inte tycker jag. Nej, jag har så mkt innan dess som ska fixas… drickat som jag beställt har INTE kommit, våran ekonomi är inte den bästa just nu… men mamma ställer upp om det krisar säger hon *hoppas*, måndag-onsdag den veckan jag fyller år är vi bortresta till Varberg, Walther och jag, torsdagen jobbar jag troligen… har inte fått schema än… men det är bra o få in lite pengar iaf  och jag trivs så bra på jobbet. Men allt händer på en o samma vecka!! ALLT!! Och nu innan dess… hmm… mkt o fixa o dona… Walther ska börja rida på söndag och sen möte, måndag jobb, dagis under veckan, jobba helgen, packa, leta fram resesängen för Alexandra ska låna den till Olivia när vi är i Varberg. Har ju en som inte används längre så då får de låna den så slipper de åka köpa en bara för den resan.

Jag är en sån som oroar mig i onödan och ofta blir det panik när det väl gäller… sen mår jag skit och känner mig kass! Måste ringa Amurliden och få en tid till dr Per och se om han kan hjälpa mig. Det är nån panikångest jag har, det är många som sagt. Jobbigast var i torsdags på begravningen. Jobbigt var det ändå, men när jag inte kunde äta utan fick sitta ute i en halvtimma innan jag gick in igen… det blev för mkt! Fick i mig en yttepyttebit tårta och liite kaffe!

Förresten så fick jag mail från DHL idag om att det anlänt en leveras till Statoil här i stan till mig… Landstoken skickade min leverans med DHL och det skulle ta 1-3 dagar! Snacka om snabba puckar! Har dock inte hunnit hämta det, eller jo egentligen, men jag glömde lappen med leveransnummer på hemma och sen tror jag det är ett stort paket och jag cyklade (med Walther i bak) så det hade nog inte fått plats. Men imorgon ska jag ta bilen o hämta det o köpa frimärken och sen ska det postas massa paket!

kram på er!

1 kommentar:

Mimic sa...

Vad bra att det kommit fram! =) Det är verkligen ett test för viljan att ha en massa paket hemma till en själv som man inte får öppna. Men SÅ kul att öppna alla på samma gång sen. Och tre födelsedagsswappar. Gosh, då har du mycket att göra på din födelsedag då!

Trevlig helg! =)