tisdag 18 augusti 2009

Snart ikapp!!!

Har ju anmält mig till HELA 3 födelsedagsswappar! Såå roligt juh! Men har man åtagit sig något så MÅSTE man fullfölja det också! Det har jag inte riktigt gjort. Har ju varit inne på forumen och kikat och skrivit men inte mycket mer. Swappandet har INTE prioriterats från min sida riktigt. Har fått påminnelsemail och PM och NU blev jag förbannad på mig själv med så igår kollade jag igenom önskelistor för de födelsedagsbarnen som fyllt år och som jag missat och de som fyller år och så beställde jag en massa på Landstoken, de har mkt grejer där, jag orkade bara inte kika i flera butiker o betala en massa frakt för det, jag hittade allt där och INGET var slut!! Jo nån stämpel, men den anländer imorgon till Landstoken och så fort de fått den så skickar de min leverans… jag var BLIXTsnabb med betalningen när jag fick ordernbekräftelsen från Helena. Så snart får en massa flickor en massa rolig post i lådan… imorgon efter jobbet får jag slänga ihop en massa kort också. Jag som är sådär att jag inte vill göra enkla små kort, har fått enkla småkort i swappar från kompisar o de är ursöta o fina, men jag kan inte göra det de blir inte alls söta utan döfula sitället! Men jag får träna mig helt enkelt!

Annars har jag inte mkt att förtälja eder. Ska byta om nu och dra till gymmet tänkte jag! TRÄNA, TRÄNA, TRÄNA!!!!!!!!!!

See you!

Inga kommentarer: