fredag 7 augusti 2009

Varmt välkommen tillbaka hit!

Jag verkligen ledsnade på upplägget på min blogg som ligger under hemsidan…

jag kunde inte ha mer än en etikett, kunde inte lägga upp länkar i panelen. Det är ju alltid kul o kliva in i en blogg o sedan hitta länkar till andra sidor och människor, speciellt inom Scrapbookingens värld. Många hittar ju inspiration den vägen. Så nu dammade jag av min blogg här på Blogger. Gillade den ju från början så varför bytte jag egentligen? Det var väl bara för att ha bloggen just under hemsidan.

Nåja! Häromdagen blev jag klar med städandet i min pysselhörna… nåja lite småsaker kvar att ordna… vill ha nån hylla till och så där och så ska jag försöka få till en fungerande papperskorg, vi är ju tvungna att sopsortera här och många gånger när man sitter och pysslar så blir det inte bara papper som slängs utan ofta plast, såsom förpackningar och dyl. Och det är inte kul att stå o sortera ute i soprummet i den stanken o springa fram o tillbaka mellan kök och pysselhörna är inte kul heller… så nån fiffig grej ska jag ordna… har inte kommit på nåt bra bara. Så tips emottages tacksamt! Gärna nåt man kan sätta på väggen. I alla fall. Nu kan jag sitta där och pyssla i min ensamhet och när jag inte vill sitta där så har jag möjlighet att låsa dörren så att inte en liten klåfingrig Walther kommer in där!

Sen ska vi väl röja lite till därinne så jag kan få mer ljus. Men det får också dröja.

Sedan dess har jag skapat 2 LOs och ett kort! Inte helnöjd med mina alster. Men ganska nöjd… I samband med städningen så plockade jag fram lite saker som jag knappt använt det senaste, cuttlebuggen, scrappers floss m.m. Och har nu börjat använda dessa saker igen.

Bilder på min hörna samt på den ena LOn ligger här än så länge. Ska lägga upp bilderna här också så småningom. Hinner inte precis just nu! Börjar jobba om 1 timme och 15 minuter. Jobbar till typ 23 ikväll och sedan 7-16 imorgon. Men jag har med datorn för att jobba lite under tiden vi är hos Peters föräldrar=tiden jag inte jobbar. Ska bli gött o jobba igen. Saknat jobbet! Min goa buse!

Såå vi ses senare!

Bye!

Inga kommentarer: