söndag 6 september 2009

Födelsedagsuppdatering!

Ja i fredags fyllde jag år! Fick massa fint!

Är ju med i 3 födelsedagsswappar men bara 2 fick jag ifrån nu, då jag satt december som min månad i den på Scrappiz.

Men i den swappen som Cia håller i på Hobbyhuset fick jag allt detta… väntar på nåt paket… men det är på G tror jag.

canon 014

Och i Svensk Scrapbookingswappen fick jag allt detta, även där är det grejer som inte kommit ännu… men jag kan vänta:

canon 010

Hade ju önskat mig en fotoskrivare eller presentkort/pengar till en och se här va mina 3 styvsyrror med familjer kom med:

 canon 023 canon 026

Så på tisdag ska mor och jag till Skövde och kika lite och förhoppningsvis kommer jag hem med en ny kompis! *hoppas* 1000kr räcker knappast men jag fick ytterligare nästan 2000kr så jag kan lägga till lite!

Hela mitt presentbord med blommor, kort, presentkort på kläder, pengar ett ursnyggt halsband m.m.såg ut så här:

canon 022

Missade att fota hinken med blommor i som stod på golvet! Hittade inga vasar (Glömde att ta med till lokalen) men en hink fick tjänstgöra som vas under kvällen.

Kan bjussa på en bild på födelsedagsbarnet också…

Kopia av canon 004

2 kommentarer:

tvillingmamma lotta sa...

Grattis i efterskott!
Va snygg du är!
Hur mycket har du gått ner nu?

Myran sa...

Grattis i efterskott! Vilket fint foto på dig!