måndag 14 september 2009

Jag har valt bågar!

Med eran hjälp, en kompis som kom på besök, min mamma och farmor så har jag valt ut bågarna som jag vill ha!

Lite komiskt då de flesta av er har röstat på dom bågar som jag gillade mest och därför valt ut;)

Här kommer de jag valt ut

Voghera-memo Rosa

canon 057

 

De andra bågarna var för stora för mitt ansikte… och jag erkänner inte förrän jag ser mig själv på bild så ser jag att JAG ÄR MYCKET SMALARE HELA JAG! Men jag är van vid mitt gamla jag…. hjärnan hänger inte med… men när jag idag provade bågar så såg jag att “oj vilket smalt face jag fått”. Känns gött:) Nu har jag förberett för att sända tillbaka alla bågar samt glasögonrecept till http://favoptic.com så om 1-2 veckor har jag nya glasögon, de kostade 475kr… jag tog alltså inte de billigare som jag tänkt, jag skrev ju att de hade för under 450kr, men det är ju ändå skillnad mot att gå till optikern och få betala närmare 2500kr! Nu har jag ju sparat 2000 kr att göra nåt annat för!

Tack alla för er hjälp med att prova nya bågar!!

1 kommentar:

Lillnettan sa...

Yes! Toppen tjejen! Du ser jättebra ut i dem...