måndag 14 september 2009

PYSSLAT!

Har ÄNTLIGEN fått ihop LOn på Walther och Vilja. Den påbörjades i onsdags! Blev en dubbel. Är tyvärr inte fotad än då den ligger på tork och sen är det så mörkt här också.

Får fota imorgon! När det var CC hos nånstans… kommer inte på vart bara… så gjorde jag två LOs och tänkte “jag fotat en annan dag” Jodå, hmm… har fortfarande inte fotat… men jag är nöjd med dom… får fota o lägga in mina LOs här imorgon.

Är LEDIG idag efter ett 24 timmars pass i helgen! Härligt!! Ska på unga mammor på förmiddagen med Walther och sen blir det ev fika med mamma. Ska försöka få lite pysseltid på eftermiddagen. Ska på möte med viktgruppen kl 18. Sen kanske det kan bli mera pysseltid;)

Men nu ska jag sova! Har lite huvudvärk vilket beror på att jag inga glasögon har… men inom ett par-tre veckor har jag nya! Ska beställa ifrån http://favoptic.com under 450kr KOMPLETT!! Ska bara in på optikern idag och få ett utdrag/recept på min senaste undersökning… det är visserligen 10 månader sen. Men jag såg bra med de gamla… bara det att de spårlöst försvann på kräftans dag i augusti! Går inte att finna nånstans!

Men som sagt SOVA!!! GOD NATT!!!

Inga kommentarer: