fredag 4 september 2009

Va e de för en en dag? Va e de för en dag?

Nä de e ingen vanlig dag för det är Michaelas födelsedag HURRAHURRAHURRA!!!

Ja idag har jag födelsedag. Hela 25 år sen jag kom till jorden, lika regnigt den dagen som idag… och det har varit många regniga födelsedagar…. tyvärr!

Har öppnat flera roliga paket från mina vänner på Hobbyhuset och Svensk Scrapbooking, är med i en födelsedagsswapp till, fast på Scrappiz. Men där har jag valt Walthers födelsedag i december.

Men många paket har jag öppnat iaf idag.

Har inte fotat än då de som landat i brevlådan under dagen ligger i festlokalen, jag hämtade posten på vägen innan jag gick till festlokalen och dukade för morgondagenskalas. Så presenterna blev kvar där.

Nu sitter jag med en Xider Mandarin/Chili. Ska ut med mor ikväll. SÅ jag förfestar lite nu! YEAH!

Kram

1 kommentar:

Li@n sa...

GRATTISKRAMAR i massor till dig på din dag!

kram kram
Lian