söndag 11 oktober 2009

Ännu mera cropalster!

  Snacka om att vara produktiv!

Har fått till 2 LOs idag trots huvudvärken! Den är bättre idag och har hållits i schack med Alvedon forte.

Walther och Peter är i stallet, Walther rider ju på söndagar. Men de är la snart hemma. De slutar rida 15.30. Men sen ska hästarna sadlas av och borstas o ledas ut i hagen och sen tar det ca 15 minuter o köra hem!

De två LOsarna då, en skissutmaning och en Lift.

Lilla Annas skiss

Lilla Annas skissutmaning: Fotot säger ALLT! Händerna är gjorda på samma sätt som fötterna på en av LOsarna (stansade ut motiv med slicen och använde som schablon) igår förutom att jag idag använt vit akrylfärg istället för dabbers.

Anna

Anna En härlig LO att lifta…. ååh vad jag önskar mig en dymomaskin! Men jag gjorde på mitt sätt, använde min “Word Window punch” och skrev min text på den… titeln syns bättre i verklighet än på fotot. Undrar om det ska bli mer skapat… har la sisådär 4 utmaningar till att göra så har jag gjort ALLA utmaningar… vi får se…

Har precis tagit en Alvedon forte igen och ska vila lite en stund!

Inga kommentarer: