måndag 5 oktober 2009

Tack alla som deltog i min bloggpartyutmaning!

Edit: Fick mail imorses från Kristin att jag missat hennes bidrag så nu är det upplagt också… Förlåt Kristin för det missödet.

Vinnare kommer inom kort men här har ni ALLA 11 deltagare (publicerar i bokstavsordning eftersom det är så de nedsparade bilderna ligger på min hårddisk, sorterat efter namn i bokstavsordning):

 alexandraL1 alexandral

Alexandra Lindgren

avigaellen

Aviga Ellen

Carola

Carola

 FluFF-Alexandra FluFF-Alexandra (1)

Fluff-Alexandra

hottentotten

Hottentotten

 Jannike-rosjen

Jannike -Rosjen

 JennyW

Jenny Wikstrand

kristin

Kristin Aronsson

 Mahlin78

Mahlin78

 Mathilde Mathilde (1)

Mathilde

 vonkis

Veronica-Vonkis

 

Kan meddela att det blir INTE lätt att utse en vinnare!! Alla bidrag är lika fina!!!

Än en gång tack för ert deltagande!

Hade tänkt att deltaga själv, men jag har inte hunnit med och nu de senaste dagarna har jag inte mått speciellt bra av olika skäl och mina krafter har gått till annat! Tyvärr!!

kram

2 kommentarer:

elsamaja sa...

Har du tappat bort mitt bidrag???
Jag skrev kommentar med direktlänk till min blogg...

Michaela Lejonberg sa...

hittar inget inlägg mer än detta från dig:(
Tyvärr... under vilket inlägg skrev du?

Det stod ju egentligen i min beskrivning att den skulle mailas till mig.