tisdag 3 augusti 2010

Hej på er!
Det är läääängesen jag skrev här nu! Har inte skrivit sen i oktober o knappt scrappat nåt sen dess heller... eller jo det har jag de senaste dagarna har jag scrappat en massa! Gör ett litet album (6*6 tum) till Peters systerson. Mycket kul format att scrappa i!

Har till o från varit utan internet också under våren så det har inte varit lätt att uppdatera härinne. Men nu gör jag det! iaf. Sen har jag haft lite depressioner o grejer under våren oxå, så det har varit tufft!

Åter till scrappandet! Har fotat de små LOsarna jag gjort, men glömt sladden till kameran hemma och jag är hos mamma o Åke i Götene för tillfället. Så det blir inga bilder idag, å sen är jag i valet o kvalet om jag ska publicera eller ej eftersom jag vill att det ska vara lite hemligt tills Linus får sitt album!

Nu ska jag försöka hålla er uppdaterade så mycket jag kan här, ev kommer bloggen övergå till lite mer om familjen oxå, har inte helt bestämt mig! Jobbigt att ha två bloggar! Men det märker ni nog senare!
Tjingelingen

Inga kommentarer: